PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jaką kwotę mogę pożyczyć?
W ilu miesięcznych ratach mogę spłacić pożyczkę?
Mam zadłużenie w BIG i BIK. Czy otrzymam pożyczkę?
Otrzymałem pozytywną decyzję, co dalej?
Czy muszę dostarczyć jakieś zaświadczenia i inne dokumenty?
Kto może otrzymać pożyczkę?
Czy YOLO S.A. jest nadzorowane przez Państwo lub inne instytucje?
Co to jest RRSO?
Czy wniosek o pożyczkę może zostać odrzucony?
Jak odzyskać hasło do mojej Strefy Klienta?
Gdzie mogę znaleźć moją umowę pożyczki?
Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?
Co zrobić jeśli zmieniłem numer telefonu, adres email lub adres do korespondencji?
Jak mam spłacać pożyczkę i na co zwrócić uwagę?
Co mogę zrobić, jeśli coś jest dla mnie niezrozumiałe lub nie jestem zadowolony z usługi?
Dlaczego muszę najpierw opłacić koszt Usługi Pozyskania Danych Finansowych?
Czy koszt Usługi Pozyskania Danych Finansowych podlega zwrotowi?